







Barnehageloven.(2005). Lov om barnehager (LOV-2005-06-17-64). Lovdata.
Bjørndal, C. R. P. (2017). Det vurderende øyet: Observasjon, vurdering og utvikling i pedagogisk praksis (3. utg.).Gyldendal.
Damsgaard, H. L. (2003). Med åpne øyne: Observasjon og tiltak i skolens arbeid med problematferd. Cappelen akademisk forlag.
Hesselberg, F., & Tetzchner, S. V. (2016). Pedagogisk-psykologiskarbeid. Gyldendal akademisk.
Klem, M., & Hagtvet, B. E. (2019). Kartlegging ispesialpedagogisk praksis. I E. Befring, K.-A. B. Næss, & R. Tangen (Red.),Spesialpedagogikk (6. utg., s. 153–167). Cappelen damm akademisk.
Ogden, T. (2022). Sosial kompetanse og problematferd blant barn og unge (2. utg.). Gyldendal.
Opplæringslova. (2023). Lov om grunnskoleopplæringa og den vidaregåande opplæringa (LOV-2023-06-09-30). Lovdata.